Corso

Alla inlägg under oktober 2010

Av corso - 18 oktober 2010 16:18

Om ni e medlemmar inne på RACC så tycker jag ni ska gå in och rösta på bild 8 & 14 ;)



http://www.racc.nu/ft_2010.php

Av corso - 17 oktober 2010 11:09

Idag kommer lill tjejen hem.. Har inte varit speciellt skönt att vara hundlediga haha och sen e det ju bara en månad kvar typ innan vi ska vara hundlediga nästa gång för det e vår bröllopshelg men då kan det vara skönt med lite "frihet" haha


Ser verkligen fram emot nästa helg då PROMENERA MERA teamet har bokat in sin första hundträff *hoppas många kommer* det finns mer info på hemsidan http://www.promeneramera.n.nu

Av corso - 16 oktober 2010 11:27

Nästa månad e det dags för CC träff med först gemensam promenad och sen fika och därefter handlerträning som jag och maken ska på..! Hoppas att få träffa många i Sthlm området så att Scala har många kompisar sen hehehe


*SPÄNNANDE*

Av corso - 15 oktober 2010 09:29

Igår natt satt jag och kollade med hemsidan och sånt krafs och större delen av dagen igår vilket gjorde mig fruktansvärt seg... Och vid 2 inatt så började helvetet... Scala väckte oss och pep som en besatt och hoppade upp och ner från sängen och sen rusade till sovrumsdörren. I panik kastade vi på oss kläderna och stormade ner för trappen med Scala i täten... Hon hann knappt utanför dörren innan det stod som en fontän ur baken på henne... Scala har känslig mage men nu har hon inte ens fått ätit gris öron så jag vette fan vad det kan va... Och så löpet på det... Så jag har varit halv vaken hela natten ifall hon skulle behöva gå ut och imorse var det bara att rusa ut igen.. Inte lika allvarligt men ändå... Hon e ju pigg och glad men har troligtvis ätit ngt olämpligt när vi varit ute.. Vi e hund lediga över helgen vilket kommer bli så jävla skönt nu när det e som det e... Jag måste få sova ut... 

Av corso - 14 oktober 2010 17:03

Hemsidan har tagit upp för mycket tid men det e kul, riktigt kul faktiskt! Ska tydligen komma en hund från eskilstuna och vara med på träffen som vi anordnar nästa vecka och jag hoppas fler mailar in för att ordna hundträffar eller kanske rasträffar om man nu vill det :)


Idag fick jag mail av en tjej som har Scalas halvbror jävlar vilken snygg hund alltså fy fan..! En riktig biff tydligen, 64 kg det e bastant :) Vi ska ses någon dag vilket jag tycker e jätte kul..!!

Av corso - 14 oktober 2010 11:09

ska till STOKK ikväll och se vad som händer där, hoppas bara jag hittar för jag har inte varit där förut. Även hemsidan jag har http://www.promeneramera.n.nu/ rullar på och jag ser att folk lägger ut länkar om den så det ska bli kul att se vad det blir av den :)

Av corso - 13 oktober 2010 21:23


Rekommenderar starkt att besöka


www.promenera-mera.bloggplatsen.se

Av corso - 13 oktober 2010 15:36

  

Ovido - Quiz & Flashcards