Corso

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av corso - 18 oktober 2010 23:52

Idag svimmade jag på tunnelbanan och tyckte det var jätte konstigt att Scala bara satt där även fast 3 stycken slet och drog i mig, sen kom jag på att det måste ju finnas en anledning och det var ju för att dom försökte få liv i mig... Jag tyckte det var jätte genant så jag tackade så hemskt mycket innan jag klev av i Liljeholmen... När jag satt utanför tunnelbanan och djupa andetag fulla med frisk luft så slog det mig *TÄNK OM NÅGON HADE SNOTT HUNDEN MEDANS JAG VAR AVSVIMMAD !!!!* Kanske lite katastrof tänk men man vet aldrig.. Nu hände det ju inte tack och lov men det fanns ingen tanke på mig i det hela utan det var *tänk om ,tänk om ,tänk om...* Nu gick det ju bra men ändå.... 


Fick mail om att Scalas skor kommit också dom skulle ha ringt men fick ett sent mail nu på kvällen så jag ska dit om en vecka typ och hämta dem.. Kanonbra timing med tanke på att det tydligen dragit in snö på vissa delar av Stockholm *BURR* Nu har iaf både jag, maken OCH hunden kanonskor :)

Av corso - 18 oktober 2010 16:18

Om ni e medlemmar inne på RACC så tycker jag ni ska gå in och rösta på bild 8 & 14 ;)



http://www.racc.nu/ft_2010.php

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards