Corso

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av corso - 26 oktober 2010 22:14

Var ute och shoppade idag, köpte fodrade kängor så jag inte fryser om dom små fossingarna och så slank det ner ett par tennis skor som var vita/rosa/silver sååå fucking snygga hehe så dom kommer jag nog ha på mig innan snön faller så jag får övergå till de andra.. Köpte en klocka idag också som var sååå sandie-style hell yeah.. Skor till Scala och även grejer som ska strykas fast på vinter täcket för o bli extra fint.. Massa balla strumpos (onödigt o skriva) och sen lite julklappar.. Mmmm det vart det idag hehe.. Imorgon ska jag köpa en almenacka MYCKET viktigt måste ju kunna planera nästa år också det e ju typ när som helst..  Just det - ska ni handla saker till era hundar så e det www.petster.eu som gäller såååå jävla trevlig ägare och bra leverans och allt annats sånt där...!! Kolla in !!!!!

Av corso - 26 oktober 2010 10:07

Detta är tofflorna som ska hålla mina fötter varma här hemma i vinter hehe.. Nice eller hur ;)

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards