Corso

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av corso - 11 oktober 2010 18:39

Var nere vid affären nyss och när jag kom ut så var det en som kom fram och frågade om Scala var en labrador... Nog för att bägge e svarta men inte ser hon ut som en labbe? Eller e det någon av er som brukar förväxla en cane corso med en labrador? (varför frågar jag er ni svarar ju ändå inte haha)


    

Av corso - 11 oktober 2010 10:35

Både jag och Scala var helt groggy och snoriga imorse när vi vaknade haha, stapplade ut på morgonpromenaden och upptäckte att det fan är frost på backen..!! Hallå det e fan inte okey - inte ÄN...!!! Till jul ska jag och maken och självklart vovven åka till mina föräldrar och dom bor in the middle of nowhere typ och dom har ALLTID mer snö än vad man klarar av. Men vi e ju inte där än så jag ska väl inte gnälla om snö och slask redan haha...


Jag har iaf laddat upp med jätte bra täcken inför vintern så hon inte fryser   ... Skorna som jag beställde för skit länge sen har fan fortfarande inte kommit (Scala e känslig för vägsaltet) men kommer dom inte den här veckan så ringer jag upp leverantören och hälsar att han kan placera sko kartongen där solen aldrig skiner.. Tråkigt nog så tycker iaf jag att det e svårt att hitta skor som passar stora hundar... E det någon som vet någon bra leverantör om mina nu försvunnit på vägen...??


Scala med sin fina nalle som jag vann i en sådan där "klo-maskin" på gröna lund..

 

En bild på mig och min lufs nu när vi e sympatiförkylda haha...

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards