Corso

Alla inlägg under november 2010

Av corso - 26 november 2010 20:17

Av corso - 25 november 2010 11:41

Jahapp var på intervju idag då, mellan 8-10 så det var en lååång intervju... Men kändes bra, vart upp plockad på vägen sen och fick skjuts en it så det måste ju innebära att han iaf inte tyckte att jag var en komplett idiot... Ska bli spännande att se vad det blir av det hela faktiskt.. Håller tummarna för mig själv... Idag ska jag fixa i ordning sovrummet och plocka ihop allt inför tvättstugan imorgon... Har inte hunnit äta idag vilket börjar göra sig påmint.. 


Vet inte vad jag ska skriva .. Hmm...

Av corso - 22 november 2010 15:29

Idag på tunnelbanan så var det en amstaff som stod på bakbenen och tuggade fradga och det gick inte att misstolka att han ville attackera Scala... En av ägarna ropade genom vagnen och konversationen lät som sådan:

 

Han: Är det en tik?

 

Jag: Ja.

 

Han: Löper hon?

 

Jag: Nej.

 

Han: Vad konstigt, då har jag ingen aning om varför min beter sig som han gör!

 

Dom som satt borta vid mig sa till mig att det var en konstig människa som inte förstod att hans hund var galen och ville attackera... Hur kan man missa det?? Frågade dom... Ahhh jag har faktiskt ingen aning vart mitt svar medans jag skakade på huvudet...

 

 

Vissa ska inte ha hund alltså...

Av corso - 21 november 2010 16:21

Jag och min man har en stor canvas med vår bild i mitten, runt om bilden klistrar vi upp konsertbiljetter, biobiljetter osv sådant som vi gjort tillsammans som en slags minnesvägg.. Tycker det är mysigt att titta på den och minnas olika saker.. Nu ska vi ner en snabbis till affären och köpa en kanel längd som vi ska tugga på från varsin ände som LADY och LUFSEN... Inte riktigt kanske haha men det hade sett kul ut...



Av corso - 20 november 2010 21:25

          

Av corso - 20 november 2010 12:05

Har kollat lite på bloggar som ploppat upp i "rampljuset" och 8 av 10 står och gör en sexig pose på varje bild... Neee du ser inte ut så i verkligheten så varför gör du dig till på bild? Jag ser ut som ett arsle på en del bilder men det är kanske en bad day för mig då... Samma sak med bilder på Scala, ibland ser hon ut som en ståtlig staty och andra dagen så liknar hon mer en potatis säck som stått i solen för länge... Men det är iaf äkta bilder och det är dom som har personlighet tycker jag.. Inte alla dom här där man ser as snygg ut för man står och håller andan och spänner sig... Så här kommer en bild från mig i slit o släng kläder och Scala som ligger så skinnet flyter ut överallt... This is the real thing, såhär ser vi ut oftast som alltid : 


  


Ovido - Quiz & Flashcards