Corso

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av corso - 8 oktober 2010 16:46

Jag och maken ska på klubb 27 ikväll, det e ngn musikal/teater om alla kändisar som dött vid ålder 27.. Så Scala får vara hemma med vår sambo.. (vi har inget polyamoröst förhållande men vi hyr in oss hos min bästa vän så vi kallar oss sambosar haha ville bara reda ut det)..  Vovven e ju med oss i stort sätt överallt men idag har hon varit hemma mestadels av tiden, kanske skönt för henne att få vara själv ibland också :)

Av corso - 8 oktober 2010 09:13

Imorse när jag vaknade såg jag att Scala krupit upp i soffan och lagt sig, jag e jävligt tacksam för att hennes löptrosor och bindan sitter perfekt always ultra asså för annars hade jag blivit sur haha... Jag tycket att det e äckligt med löpande tikar men samtidigt så får ju jag sitta i soffan för min man även om jag har mens hahaha så länge som löpet hamnar där det ska så får hon vara vart hon vill :) Idag är det fredag som sagt och ikväll får tjejen vara hemma för vi ska på Club27 som är en teater/musikal. Fick 2 biljetter och dom kostar ju fan 500 st så det e klart att vi går när dom ordnat det :) Ser fram emot imorgon då vi ska träffa en tjej som jag börjat prata med från vovve och hon har en liten bulldog och en dvärgpincher så vi ska ut och promenera!! Ska bli skitroligt att lära känna hundfolk!!!

Här kommer en bild på en trött Scala-banan-vackrast-i-stan haha 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards