Corso

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av corso - 25 oktober 2010 23:18

Idag har vi mulat tacos. Scala fick sig en liten klick också fast väldigt hund anpassad haha och nu blir det varma mackor i ugnen med ost o skinka smaskens hihi såååå nyttigt right ?!?! lol

Av corso - 25 oktober 2010 09:57

Såååååååååå jävla arg. Det har blivit ngt fel med lönen så den har inte kommit in idag.. Det kokar i mig och jag spottar och fräser åt folk i telefon och är ett riktigt jävla ashole just nu... Skiter jag i... Ska ta ut min tröttas-hundas nu sen ska jag ta en dusch och spola bort lite av ilskan...!!! GRRR !!!! Jag hade (har) asmycket planer för dagen idag så jag hoppas verkligen att dom där jävla slantarna börjar trilla in på mitt

konto inom dom närmsta timmarna...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards