Corso

Alla inlägg under oktober 2010

Av corso - 31 oktober 2010 22:07

Måste lägga upp ett youtube klipp på Scalas bästa polare,

hon e sååå fin eller hur??


Av corso - 31 oktober 2010 21:02

Idag var vi ute och handlade lite, köpte nytt koppel o halsband till Scala, ficklampa nu när det e så mörkt, en film och ansiktsmask av vit choklad mmmm myskväll hihi självklart ramlade det ner annat i korgarna med det e ovisentligt hehe så nu känner vi oss freeeeesh här hemma när ansiktena fått behandling.. Ska börja med det en gång i veckan både för mig o maken !!

Det e ju as nice ju !! 

  

Av corso - 30 oktober 2010 20:34

  

Tände ljus för mina avlidna anhöriga, vänner och djur... 


Av corso - 30 oktober 2010 18:18

SVÅGERN VANN MATCHEN I THAI BOXNING TJOOHOOO !!! EN FRUKTANSVÄRT TREVLIG MATCH ATT SE PÅ !! 

Av corso - 30 oktober 2010 10:12

Idag på schemat : THAIBOXNING 


Min svåger ska tävla så straxt beger vi oss dit *skoj skoj*


Av corso - 29 oktober 2010 18:26

Skulle ha tvättat idag MEN när jag stod med min tvättsäck o påsar med sköljis o tvättmedel så upptäckte jag en sak... Min tvätt tid SLUTADE 18.00 inte BÖRJADE som jag trodde... K*KEN OXÅ !!! Vi skulle ha träffat www.anjeliiikah.blogspot.com och hennes man och hittat på ngt men tvätten sabbade ju det.. Hon föreslog bio eller bowling vilket lät as kul !!! Hur som helst ställde ju tyvärr in det och nu är ju klockan lite mkt för o hinna ses (vi e inga party people) så det blir skräckbio ikväll ist för mig och maken för bio suget slog till... Impulsgrejer e inte bra... Ska försöka hitta på något med Angelica på söndag ist..


Dont be mad at me babe !!


Av corso - 29 oktober 2010 10:31

Byte av en julklapp och maila ett nej tack om en hund det e min fm det...


Julklappen jag köpte till mormor var fel !!! Inte själva presenten men den dumma expediten stoppade den ner fel sak i kartongen och det upptäckte jag när jag kom hem ! FUCK !! 


Var även o kollade på en hund förra veckan då vi vill ha en till här hemma (inte jag och Patrick utan vår sambo) men jag ska hjälpa henne hitta en bra och den var inte vad vi letade efter tyvärr... Men det som söker den finner ! Så har någon av er en mellanstor hund (kastrerad hane) som inte är dominant så hör av er..   


Nu ska jag slänga på mig mjukiskläder och gå ut med Scala innan jag hoppar in i en dusch och åker iväg och fixar mommens julklapp !! Ibland hade man behövt fler händer haha


Av corso - 28 oktober 2010 19:52

Handlat julklappar idag... Jag veeeet att jag e ute tidigt men det e bra nu kan jag slappna av iaf hehe... Bara maken kvar handla till men jag trooor jag vet vad han ska få så det löser sig snabbt isf hehe... Har ni julhandlat?

Ovido - Quiz & Flashcards