Corso

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av corso - 22 oktober 2010 12:41

Det var sååå jävla skönt att vara ute och gå förut !! Ska bege mig ut en sväng till snart   Slängde på Scala fleece täcket men det var ju helt onödigt haha det såg kallare ut (genom fönstret) än vad det faktiskt var när vi kom ut. Imorgon är den efterlängtade hundträffen vi ska möta upp Angelica och hennes man och hundar lite innan. Släpar med mig min karl också. Nu när jag inte kan gymma längre så har vi ju typ bara hunden som gemensamt intresse kvar haha.. Scala blöder i princip ingenting längre och det e mest tikar om jag fattat de rätt av de som hört av sig som kommer så det e ju tur. Men hanarna vi möter blir inte speciellt intresserade längre. Idag ska vi troligen hem till min syster på fika *mys* även fast hon bor mitt i smeten så e det lungt och tyst i deras lght. Jag trivs här ute i närförorten. 13 min e alldeles lagom in till stan och det e kanon när man har hund men promenadområdena runt omkring ! Slänger upp en bild från förmiddagspromenaden !   

Av corso - 22 oktober 2010 09:19

Varje morgon när jag slår upp mina stora blå så ringer jag min man innan jag kliver ur sängen.. Scalas första promenad e kl 5 varje morgon och imorse så berättade han att det snöade när dom var ute *yeeeah right typ..* När jag väl sätter mig upp i sängen och kollar ut genom fönstret så e snöar det ju som fan !! Den här förorten har varit skonad från snö till nu haha... Så idag när vi går ut så slänger jag på fleece-täcket på Scala. Hennes "dun jacka" får hon vänta med tills det blir lite värre faktiskt... Världens bästa promenadkompis´s man sa ngt som sitter som berget i huvudet på mig, han sa "-Svettas in sommaren och frys in vintern..."

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards