Corso

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av corso - 13 oktober 2010 21:23


Rekommenderar starkt att besöka


www.promenera-mera.bloggplatsen.se

Av corso - 13 oktober 2010 15:36

  

Av corso - 13 oktober 2010 10:26

RUTINERNA...!! Även fast som imorse när jag var så trött o tung i huvudet att jag helst av allt bara ville dö så var jag ändå tvungen att ta mig upp och ut med hunden. I långnattlinne och kappa spatserade jag ut i höst yran för att som vanligt följa min rutin 1.börja dagen med en promenad.   Sen kan jag dock erkänna att morgonpromenaden inte vart den längsta med tanke på vad jag gick klädd i men Scala hann uträtta alla sina behov och jag hann piggna till. Så nu kan jag förbereda mig inför den längre turen ist..! Tittade lite på eniro på kartor och såg att det fanns en slinga som går längst vattnet i närheten av där jag bor.. Eller närheten o närheten vette fan men det såg inte så långt ut haha jag får kolla på sl om jag måste ta buss eller tunnelbanan till starten kanske och sen gå hemåt haha...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards