Corso

Alla inlägg under mars 2011

Av corso - 3 mars 2011 23:13

Imorgon ska jag skynda mig från jobber för o kasta mig på ett tåg... ska åka till örebro för att ta farväl av en familjemedlem som inom loppet av några dagar kommer gå bort i cancer.... jag vill skrika, gråta, kräkas, slå mig själv, skära mig, ta ett skärp och rappa mig över ryggen, fylla mig med heroin, supa mig asfull och samtidigt så vill jag bara sitta tyst  i ett hörn och försöka låta det hemska som händer sjunka in så jag kan bearbeta det...


Har aldrig stått kvar när det har varit sådan här sorg, jag flyr alltid in i dimman... Jag håller i mig nu... Jag håller i mig hårt... Jag tittar på min hund och hör henne säga "nu kör vi, jag finns här så du kan gråta ut i min päls, vi kirrar det här bruden"... Vad skulle jag vara utan min hund? Jag vet inte hon är allt mitt stöd nu.. Visst jag har ju min man men det är int ehonom jga behöver nu.. Jag behöver ingen som ska "trösta" jag behöver någon som min hund som bara finns där och är osande lycklig..


Som kan vara lycklig åt mig när jag inte har orken att vara det... Skulle haft en glad inflyttningsfest i helgen... Ist kommer jag sitta i ett dystert sjukhusrum och ha en avskeds...fest? Tänk vad livet kan vända på en 5 öring...

Av corso - 1 mars 2011 22:04

Jaaaahaappp.... Nu ere ju som så att vi har inflyttningsfest i helgen så denna korsetten kommer få fungera som tröja... Vann den på tradera men det är ingen begagnad det hade inte varit så trivsamt haha Vad tror ni om det till ett par jenans? Vet dock inte om jag ska ha ljusa eller mörka jeans... TIPS TACK...! Kommer såklart upp bilder när jag dragit på mig krafset :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards