Corso

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av corso - 5 mars 2011 15:29

Var inne i stan idag och snurrade runt, stötte ihop med 5 stycken jag kände på loppet av 1,5 timme herregud säger jag bara vad den här stan e liten... Mormor var som vanligt hundvakt åt Scala när jag e i stan och Scala är sååå försiktig när mormor leker med henne det är så fint att se   .. Ser ni storleks skillnaden på bilden kanske asg .. ! Ikväll blir det in till stan och dricka lite öl med borsan och en tjejkompis, får se hur många som slå följe, ska bli kul ! Var nyss ute och kastade boll med Scala och fick känslan av att jag trivs verkligen på landet... Stockholm är också underbart men det e absolut inte lika vackert där nu som det e här vintertid haha Sen har jag såklart förgat ögonbrynen, har visserligen tatuerat dom men vafan har ju kritvita strån över måste ju va fint ! 


Världens bästa mormor + Scala the dog...

  

Ovido - Quiz & Flashcards