Corso

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av corso - 26 mars 2011 10:19


Igår var en wiiiiild night...! Hamnade på Kelly´s vid typ 17 skulle bara ta ett par öl och sen åka hem o fixa mig för kvällen... Jag kom aldrig hem utan folket kom till Kelly´s ist... Till slut fick jag inte beställa utan bartendern serverade mig ett glas vatten ist hmm ett tecken på att jag drack för mkt kanske...?!?! Sen drog vi vidare mot anchor och då fick jag inte ens komma in konstigt för jag tyckte inte jag var så full...


Så jag fick ringa upp taxi killen som kört oss från Kelly´s och han var så snäll så han kom tillbaka och körde hem oss för typ iiinga pengar alls...! Han stängde av taxametern båda gångerna *buger och bockar tack tack* Vaknade imorse och tänkte faaaaaan har sovit bort hela dagen och ba shiiiiiit hunden måste ut !!Men då var klockan bara 7.40 så jaghade inte sovit så jävla länge haha.. Nu ska vi in till stan och möta upp syrran för lite lunch och shopping


*myyyys*


Ovido - Quiz & Flashcards