Corso

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av corso - 7 mars 2011 06:21

Det var för mörkt ute... Vill inte gå i förorten i mörkret, ok jag har hund och behöver inte oroa mig men e fruktansvärt mörkrädd.... Får gå en kortis på 30 min nu ist och sen ta en långis efter jobbet... Så får det bli... 30 min morgonarna och långisar efter jobbet... Lite ångest får man ju att man inte tar tag i sig själv och faktiskt går en timme men det var verkligen asmörkt...! Men när klockan väl hade blivit 6 (det var då jag skulle börja promenera) så var det ite så mörkt ute faktiskt men då satt jag fortfarande i morgonrock... Gör jag nu också... Måste byta om till jobbkläderna... Helst vill jag bara vara hemma och krama kudden för jag e sååå trött efter stressen och tåg resan igår osv osv osv.... nehepp nu skiter jag i det här... Hörs sen...!

Ovido - Quiz & Flashcards