Corso

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av corso - 22 mars 2011 19:28

...eller inte direkt OM honom utan snarare om den tiden då vi levde ihop... Funderade över det där när jag gick till jobbet imorse, det e skönt att rensa huvudet med morgonpromenad.. funderade på hur jag hade varit i min nuvarande relation om jag aldrig hade träffade den jag levde med tidigare... Hade jag kanske varit gladare? Ärligare? Vågat lita mer på min nuvarande? osv osv osv... det sägs ju att man formas efter saker som händer i ens liv... undrar vem jag hade varit om jag inte hade fötts som Sandie... Hmm bara den lilla grejen om jag hade döpts till ngt annat? Fötts i en annan stad? Om jag hade skött skolan ordentligt? Alla sådana saker som jag faktiskt funderar över... sjukt... atta jag inte bara kan vara lixom...


 

Ovido - Quiz & Flashcards