Corso

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av corso - 23 mars 2011 21:52

Fick höra av mitt x idag att han vart sur för att jag hade sagt att jag vart chockad över att han kontaktade mig ahhh det e väl inte så konstigt trodde han hatade mig, det jag däremot bara skakar på huvudet åt är det personen som har sagt det till honom vem det nu är vette fan men själva grejen att säga det förstår jag inte syftet med..? Jag skiter i vilket men tycker det är lite "skvallerkärring-vid-staketet-aktigt"...


Ahhh varför lägger jag ens ner tid över att skriva det här inlägget om det... Något jag däremot veeeerkligen är chockad över är att folk "skvallrar" vidare om sånt inte för att det är ngn hemlis men jag vette fan trodde jag gått ur lågstadiet för länge sen men tydligen inte A*S*G ... !!


Ne fan nu skiter jag i det här, trött som fan efter en sjukt bra arbetsdag, snart sängdags så jag e fit for fight imorgon igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards