Corso

Alla inlägg under november 2010

Av corso - 3 november 2010 07:15

Min dag började toppen..... i tvättstugan !! Haha fy fan vad trist.. Idag ska vi på hundkurs *skoj skoj* Då måste man ha rena kl'der på sig *skoja* var bara tvungen att komma på ngt argument för att faktiskt kliva upp så här tidigt ENBART för att tvätta... Varken jag eller Scala e några morgonfilurer... Det var allt för nu...



Av corso - 2 november 2010 11:08

Ska kolla in ecodog som öppnar idag... Om man kollar på hemsidan så har dom ju naaaada och då menar jag verkligen det... Så vi får se om det finns mer i butiken.. 


Måste klippa klorna på hunden idag också *FÅR INTE GLÖMMA* !!! Linda jag vet att du läser min blogg PÅMINN MIG !!!!!

Av corso - 1 november 2010 21:19

Haha knäpp hund vi har alltså.... Måste berätta, Scala har ju som vanligt varit med mig heeeela dagen och sen mötte vi maken och när vi väl kom hem igen och tog av henne kopplet så vart hon hysteriskt glad och kastade sig mot oss och nafsade i händerna och svansen viftade så fort så jag trodde den skulle gå av hahaha hon hälsade på oss som om hon inte sett oss på huuuur länge sen som helst fast hon varit med hela dagen... Knäppisen hihi..


Ovido - Quiz & Flashcards