Corso

Alla inlägg den 3 november 2010

Av corso - 3 november 2010 14:10

Måste lägga upp en bild på mina förebilder Debbie Leung och Debbie Kruck, men med min fysik så får jag väl stoppa i mig både det ena och andra för att få samma fysik som dom men nu när ryggen känns någorlunda reparerad och jag tänker börja med gymmandet igen så kanske min 3 årsplan hinns med ändå och jag kommer i någorlunda form. Jag får ha Debbiesarna som riktlinje för deras fysik e riktigt bra. D.Kruck på första bilden och D.Leung på andra.


Av corso - 3 november 2010 13:57


Av corso - 3 november 2010 07:15

Min dag började toppen..... i tvättstugan !! Haha fy fan vad trist.. Idag ska vi på hundkurs *skoj skoj* Då måste man ha rena kl'der på sig *skoja* var bara tvungen att komma på ngt argument för att faktiskt kliva upp så här tidigt ENBART för att tvätta... Varken jag eller Scala e några morgonfilurer... Det var allt för nu...



Ovido - Quiz & Flashcards