Corso

Alla inlägg under november 2010

Av corso - 14 november 2010 12:37

Om en månad så får jag ta ut en ny telefon på mitt abonnemang och jag har filurat lite på att skaffa en 4 eller inte... Vet inte om jag har behov för en 4 (knappast) men det kanske kan vara kul.. Eller något?? Får se hur det blir...


Av corso - 13 november 2010 21:02

Lyckades kravla mig ut nu på kvällen en snabb vända ner till affären och skulle köpa någon mat att laga... Det vart glass, chips, munkar, delikatess youghurt, läsk osv....


Nu håller jag på och torkar små blodpuddingstärningar i ugnen så att vi har något gott godis med oss imorgon när vi ska iväg... Får se hur det blir inte gjort det förut och det e väl inte hjärn kirurgi direkt men det e kul o göra något eget till henne ändå...


Nej nu skiter jag i det här ha en mysig lördag med er ... !!!

Av corso - 13 november 2010 18:08

Älsklingen håller på och lagar mat är så jävla hungrig så jag skulle kunna äta ett helt vildsvin känns det som haha... Har spenderat dagen med att sova, ligga och fundera, sova, ligga och fundera, sova osv osv osv.. Tur att vi e två för P har fått gå ut med hunden hela dagen... Ska jag vara ärlig så har jag inte ens satt på mig kläder idag noooopppeee du läste rätt, jag sitter i min pyjamas... Jag har inte ens klivit ut ur sovrummet på hela dagen.. Och vet du varför...?? För jag finner ingen som helst bra anledning till att göra det rent ut sagt... Och kommer inte kliva ut från sovrummet förrän imorgon... Varför inte? Jo för att jag gör ingen som helst jävla nytta och då kan jag lika gärna sitta och ruttna bort här inne.. Kalas jävla kul ...... !!!!!!!

Nu skiter jag i det här PEACE ....!   


Av corso - 12 november 2010 23:34

.........men jag vill veeerkligen inte *suck pust & stön*.. Hon ligger och snarkar nu och har gjort i ett par timmar därför har inte kvällspromenixen blivit av så tro inte att jag e en hemsk människa som inte rastar min hund haha...


Jävligt hungrig är jag men man kan ju inte äta hela tiden så nu försöker jag dämpa det genom att dricka massa saft... Funderar på om jag kanske ska ta en kopp fullkornsvälling.. Det e ju bra.. Och gott... 


Min träning och dietande ligger på is nu eftersom jag inom kort kommer börja med en behandling och risken är att man kan gå ner upp till 20 kg så jag håller på mina kg nu så jag inte ser ut som ett jävla skelett eller en knarkare...


Har varit lite nere idag och det har märkts på Scala, hon har vaktat mig jätte mycket och springer efter mig mer än vanligt... När vi mötte Patrick då sänkte hon garden för då visste hon att han skyddade mig mot "dom dumma".. Det e fantastiskt med hundar hur förstående dom är...


Älskar min hund mer än allt !!

En liten bild på mitt trötta underverk...

  

Av corso - 12 november 2010 16:38

Så jävla arg på Vistaprint !!!! Beställt visitkort som fan aldrig kommer även fast jag betalat för att det ska komma senast ett visst datum (vilket redan har passerat för flera dagar sedan) sen går det ju inte att ringa idioterna men nu har jag mailat så får vi se vad faaaan som händer rent ut sagt...!!! Blir tokig på sånt här....!!



Annars idag då..? Lärt mig spela introt till "Hurt" på gitarr *stolt* ska börja gitarrkurs nästa vecka e min plan och om jag gillar skiten så köper vi hem en gitarr så jag kan öva hemma också *skoj skoj skoj*

Av corso - 11 november 2010 19:56

Fick ett samtal idag från min habibi Marwa   , inte hört av henne på typ 6 fucking månader men hon e i sthlm över helgen tjoohoo så då ska vi ses någon dag.. *klappar händerna* längtar verkligen till den här helgen asså, träffa massa gamla och nya vänner LOVELY I TELL YOU !!! 


Varit ute och gått hela jävla dagen känns det som. Skulle ha åkt till min syrra och gjort fina pepparkaks hus men planerna ändrades (( ovanligt-not )) ... Så kan det va.. puss på er...


Och ett jätte grattis till min underbara vän Linda på hennes födelsedag, ni kan fira henne hemifrån genom att trycka i er en massa tårta heee heee...!!!

Av corso - 11 november 2010 11:57

Verkligen skrivtorka idag känner jag.... Så då delar jag med mig av mina åsikter ang ett forskarteam... Dom gjorde en studie på apor att om man hugger dem med ett vasst föremål som tex en kniv så är risken för att deras hälsa skadas överhängande allvarligt...



" - Neeee menar ni det?!?! Kan det vara allvarligt!?!

Det hade jag ingen aaaaaning om  ... !!! "



.. Behövdes det verkligen ett forskar team för att komma fram till det...?!?! Undrar hur mycket det kostade att göra den studien.. Hade det inte varit bättre att lägga pengarna på tex forskning om cancer än att skada stackars små apor...?!? Har jag rätt eller fel? Jag tycker iaf att jag har jävligt rätt...!!


(just den här stackars apan har inget med mitt inlägg

att göra men bilden var passande anser jag...)

Av corso - 10 november 2010 19:47

Jag vill gadda min jävla rygg .... !!!! Har ju korsettband för er som missat det, ajaa iaf.. Den e såå jävla keff iom att jag var sjuk när jag gjorde den så satt jag allt annat än stilla så det ser ut som man gjort den med bläck penna.. Ajaa hur som haver nu e det dags... Vill fan vara snygg när kläderna kastas av igen till sommaren hell yeah ... !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards