Corso

Alla inlägg den 14 november 2010

Av corso - 14 november 2010 19:08

Var på ras träff idag och promenerade och sen så var det ringträning med massa bra tips. Scala skötte sig utmärkt och tom bättre än vissa av de hundar som tydligen ställdes ut ofta... Hon tyckte det var kul också så det kommer nog bli en utställning någon gång tror jag...


Men fan vad alla hundar var små !! Scala var i storlek med hanarna och fick (som vanligt) kommentaren "hon är väldigt stor"... Pratade även med den kenneln som vi vill ha valp från i framtiden och hon förstod vad jag menade med att jag ville ha en bastant hund så Scala hade någon att leka med. Hon skulle ta in ytterligare en tik som hade "de italienska måttena" för de flesta i Sverige är ju rätt små men vi skulle höras av.


Jätte glad över att få lära känna en ny vän tack vare just CC rasen då hon har en liten parvel som Scala skyddar med sitt liv *sååå sött*. Hon och jag kommer skitbra överens och det är verkligen kul att umgås med henne, så tack Emma för att både du och Max är så himla söta och rara !   


Nu ska jag och Scala vila det har varit en lång dag... 


Hej svejs med er !!

Av corso - 14 november 2010 12:37

Om en månad så får jag ta ut en ny telefon på mitt abonnemang och jag har filurat lite på att skaffa en 4 eller inte... Vet inte om jag har behov för en 4 (knappast) men det kanske kan vara kul.. Eller något?? Får se hur det blir...


Ovido - Quiz & Flashcards