Corso

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av corso - 4 januari 2011 17:36

Självklart e det lägenheten som vi ev kommer få hyra som jag e nervös för... Känns

overkligt att inom en snar framtiden ha möjligheten att stänga dörren om sig.. Att äta frukost på morgonen utan att smyga med besticken... Nu äter jag ju både frukost och lunch på jobbet annars äter jag inte.. jo om jag e borta hos någon men inte hemma.... Mitt huvud e som helium nu... Men nu över till ngt roligare..!



Nämligen mitt jobb !! Åhh vad jag älskar mitt jobb, jag känner mig duktig o mer självsäker i mig själv.. Mmm så kan det va... Och mitt nyårslöfte med att gå ner i vikt jaaaduu det går åt helvete haha VARFÖR måste godis vara så gott hade varit enklare om det var as äckligt ju...Hade tänkt sluta röka också... men tar tag i det när mitt liv e stabilare igen :) 


Nu ska jag se film med make och hund och bara mysa en massa <3<3<3

Av corso - 4 januari 2011 00:38

Jag e i det lilla rummet som vi hyr och gömmer oss i när vi väl e här... Jag är så fruktansvärt trött på mitt liv just nu.. Jag vill kunna komma hem o slänga upp fötterna på bordet asgarva högt åt en rolig film UTAN att känna mig ivägen även fast jag e på ett ställe som jag betalar för... Jag minns inte ens när jag tittade på tv hemma sist hmm... Att jag snart åker till Italien på jobbresa glädjer mig inte längre...


Så fort jag vaknar på morgonen så blir jag deppig för att jag inte fick en hjärtattack när jag sov... Att kravla upp och behöva se mitt fula tryne varje morgon när jag borstar tänderna och att duscha och behöva ta i min äckliga jävla kropp som man bara vill köra ner fingrarna i halsen när man tar/ser på den... Nu har jag varit utan mina lyckopiller i lite övre ett år och trodde det skulle försvinna, hatet mot mig själv alltså men nope... Fortfarande samma feta fula tjej som alltid...


Nu e mitt liv tufft alltså.... Jag har klarat många hinder men nu när jag gör rätt för mig o lever "enligt samhällets regler o normer" så nog fan ska jag ha problem ändå... Men om jag sänker garden och tar bort det falska leendet som jag har för att dölja vad jag känner för allt som händer just nu ahhh då skulle hela jag rasera... Jag skulle vilja krypa ihop i fosterställning och skrika ut all vrede och ångest som jag har över min nuvarande livs situation MEN jag gör det inte och vet ni varför...?


För att då e man en patetisk jävla nolla och så kan man inte bete sig.. Folk skulle ju inte tro att jag var klok om jag började råböla och berätta hur ledsen jag är över att vara jag just nu... Så nee det skiter vi i.. Nu ska jag sova så jag kan ta mig till jobbet som e det enda stället som jag faktiskt känner mig behövd på :)  


God natt med er...

Ovido - Quiz & Flashcards