Corso

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Nu e jag "hemma"... Eller vad man ska kalla det...

Av corso - 4 januari 2011 00:38

Jag e i det lilla rummet som vi hyr och gömmer oss i när vi väl e här... Jag är så fruktansvärt trött på mitt liv just nu.. Jag vill kunna komma hem o slänga upp fötterna på bordet asgarva högt åt en rolig film UTAN att känna mig ivägen även fast jag e på ett ställe som jag betalar för... Jag minns inte ens när jag tittade på tv hemma sist hmm... Att jag snart åker till Italien på jobbresa glädjer mig inte längre...


Så fort jag vaknar på morgonen så blir jag deppig för att jag inte fick en hjärtattack när jag sov... Att kravla upp och behöva se mitt fula tryne varje morgon när jag borstar tänderna och att duscha och behöva ta i min äckliga jävla kropp som man bara vill köra ner fingrarna i halsen när man tar/ser på den... Nu har jag varit utan mina lyckopiller i lite övre ett år och trodde det skulle försvinna, hatet mot mig själv alltså men nope... Fortfarande samma feta fula tjej som alltid...


Nu e mitt liv tufft alltså.... Jag har klarat många hinder men nu när jag gör rätt för mig o lever "enligt samhällets regler o normer" så nog fan ska jag ha problem ändå... Men om jag sänker garden och tar bort det falska leendet som jag har för att dölja vad jag känner för allt som händer just nu ahhh då skulle hela jag rasera... Jag skulle vilja krypa ihop i fosterställning och skrika ut all vrede och ångest som jag har över min nuvarande livs situation MEN jag gör det inte och vet ni varför...?


För att då e man en patetisk jävla nolla och så kan man inte bete sig.. Folk skulle ju inte tro att jag var klok om jag började råböla och berätta hur ledsen jag är över att vara jag just nu... Så nee det skiter vi i.. Nu ska jag sova så jag kan ta mig till jobbet som e det enda stället som jag faktiskt känner mig behövd på :)  


God natt med er...

 
 
Angelica

Angelica

4 januari 2011 07:02

Kämpa vännen, Du är vacker både på insidan och utsidan. Jag vet att du en dag kommer vakna på morgonen och se det du med. Tänk på att sortera ut de falska i ditt liv och bara fokusera på de personer som älskar dig för den du är och kan se den du är utan att du ska behöva slå på falska leenden. <3<3<3

http://anjelikah.wordpress.com

 
Ingen bild

http://exploringemo.blogg.seo

11 januari 2011 20:03

Jag avundar dig för att du åtminstone har ett jobb, ett ställe där du är behövd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av corso - 29 april 2011 20:43

Inte nog med att frisören förstörde mitt hår, att jag e orolig för min framtid, kasslern som jag tagit fram var inlagd i frysen när jag var klar med all annan mat o skulle ta fram den, o sen har jag inte datorn... vad e det för skitpissliv jag har ??...

Av corso - 20 april 2011 05:06

Har min laddare på jobbet så telefonen e stendöd så min käre make fick bokstavligen TVINGA mig upp... Sen kom jag ju på att jag hade min extra telefon hmm så nu funderar jag på om jag ska sova en stund så ringer ju det alarmet :) Fast när man väl som...

Av corso - 19 april 2011 00:00

För jag har en fundering, hur bloggar man direkt och lixom kan ladda upp bilder direkt i mobilen ???? Jag kanske e skit korkad vad vet jag men måste jag typ byta bloggportal eller??...

Av corso - 18 april 2011 21:09

Linda Söndag 17 april 20:35 Sandie när ska du förstå att det inte är utseendet det handlar om. det spelar ingen roll om du är fet eller trådsmal, har ärr eller fula tatueringar, har bröst eller inga alls. Det viktiga är vad som finns på insidan!!...

Av corso - 17 april 2011 08:26

Hällde upp mannagrynen i en burk med lock för jag tänkte vara lite smart så jag inte spiller grynen... Självklart GLÖMDE jag bort hur man blandar ihop skiten...! Förr var google en fantastisk uppfinning där man DIREKT hittade vad man sökte nu får man...

Ovido - Quiz & Flashcards