Corso

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av corso - 21 januari 2011 05:22

fredag betyder *trumvirvel* efter helgen nytt hem...! Jag vet att jag kanske tjatar men det skiter jag i jag e överlycklig hihihiiiii.....!!! Ikväll ska vi ut på rockbowling, innan ska vi sitta och förkröka lite hos en tjejkompis och sen ska jag sopa banan med dom haha... troligtvis kommer jag stupa halvvägs, full + bowling kan aldrig vara bra hihi


Sitter just nu och dricker lite yoggi, börjar jobba om ett par timmar men har försovit mig senaste dagarna (inte kommit försent till jobbet men vaknat liiite för sen så jag fått stressa) så nu går jag upp när P går just in case...! Tänker ta bussen (restid 2 min) men det struntar jag också i, antingen en varm buss eller behöva gå själv genom en kolsvart skog i en stockholms förort hmmm det blir nog bussen haha


:))

Ovido - Quiz & Flashcards