Corso

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av corso - 15 januari 2011 10:18

Ska snart sticka iväg o skaffa ett nytt legg eftersom mitt mystiskt försvunnit,.... Måste bara vänta på att min man ska bli klar för han måste följa med och legitimera mig uuuuusch vad krångligt...! Men snart kan jag iaf gå förbi bolaget eller köpa cigg eller vad fan jag nu vill göra UTAN att P gör det åt mig.... Har känt mig ruskigt handikappad sista tiden... Jag kan inte ens gå in på banken o be dom fixa mitt nya kort OMG !!! 


Men det vette fan om man hinner hämta ngt nytt legg för mitt PUCKO till man glömde mina arbetsbyxor o collagetröja när han tvättade imorse så jag var tvungen o gå ner nu och lägga i en till maskin fan vad trött jag bliiiiir....


Sen kom han med frukost på sängen imorse jag har aaaas dåligt morgon humör så kommer han insläntrande i sovrummet och väcker mig fy fan känns redan som om hela dagen kommer gå åt helvete asså....!!!!!¨




Ovido - Quiz & Flashcards