Corso

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av corso - 2 januari 2011 02:35

Jag gör nu ett helhjärtat försök att blogga från mobilen.... kan inte sova för jag har en man som ligger och hostar mig i örat... Usch hemskt haha... jahaja vad händer imitt liv då njaa inte mkt faktiskt eftersom jag aldrig har något att blogg om... jag gör mitt bäste för att ta tag i skit bloggen men det går ju fan inte haha Mitt liv känns upp och ner, jag har ett bra jobb, en underbar man och en kanon fin hund... det enda som fattas e ett eget hem... jag e så arg o bitter på den "vännen" som jag litade på som bara sker i vad hon lovat o vi blev bostadslösa... men jag har min man och mina vänner så livet e rätt ok ändå....Var hemma hos några o spelade Wii idag det var riktigt roligt faktiskt haha förstår inte varför jag sålde mitt... hmm.... Nyårslöften har jag inga förutom att gå ner tio kg mm det lovar jag mig hela tiden så det räknas inte som ett nyårslöfte... nu ska jag sova o hoppas att skiten jag skriver hamnar i bloggen.... god natt....

Ovido - Quiz & Flashcards