Corso

Alla inlägg den 11 april 2011

Av corso - 11 april 2011 21:18

Precis som rubriken säger så spydde ju vovven, aaah så går det när man äter pinnar på promenaderna stop doi´n that !! och så upptäckte jag 21.01 att mjölken var slut och affärhelvetet stänger 21 offcourse...! kan en måndag bli sämre SUUUCK (i-lands prolem???) 


Hmm i veckan ska jag få en ny spegel tydligen, ringde en gammal "lööövahboy" för att se hur det var med honom (har kontakt med typ alla mina gamla boys så det är inget spec) hur som haver han sa då att han hade en stor rosa spegel, i love rosa !!! Ahh får se om den passar någonstans i lyan men det kan jag säkert lösa :) Hoppas den är snygg bara .. det visar sig !


imorgon ska jag tydligen jobba över, hoppas vi blir klara fort så jag kan ta tag i hemmasysslorna fort måste röja runt i gästrummet så det blir fint efter helgens bravader och vännerna som sov här haha usch... 


Nu blir det snart BIG BROTHER och massa te i liknande koppar som på bilden fast mina är röda ist för blå liiiite mer kinky haha bästaste kopparna att dricka te ur, dricker man inte ur sådana så dricker man fel !! Så det så...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards