Corso

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av corso - 27 februari 2011 09:13

Gick igenom mina gamla lådor från när jag var liten och hittade min gamla tamagochi hehehe... Vill nästan ha en ny för min funkar ju omöjligt eller man kanske ska pröva att sätta i nytt batteri...?? Måste kolla upp det !!!


Hur som haver här kommer "Fettisbild a´la Sandie" hmmm

   Det e verkligen sant Linda hur fan kan man låta det gå så långt??? Och imorse så orkade jag inte bre en smörgås så jag tog fram en semla...! En semeljävel fattar ni !!! HUGA...! Som tur var så smakade den inte så bra så efter en tugga så slängdes den....!! Idag då vad händer lixom?? Joo det blir en sväng till en indisk restaurang för att fylla den redan stora buken.. Och sen hämta hem min huuuuuund lill tjejen har haft hundvakt för mina föräldrars hundar har varit här o pappas hund e så jävla elak asg... Hmm Det får räcka för nu... Och Linda... Kräks inte över datorn jätte äckligt o göra rent hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards