Corso

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av corso - 6 februari 2011 22:41

Jag flyttade ju rätt nyligen så all min tid har lägenheten o jobbet tagit... och såklart facebook, man får mer uppmuntran på facebook än på bloggen så den glöms lätt bort hahaha... Idag har min kollega o hans fru varit här och kollat Solsidan.. Var även ute med hunden så hon fick träffa en annan cane corso.. guuud vad jag älskar den rasen , underbara hunder, verkligen.....


Har varit skönt att ägna dagen åt hunden helt och hållet faktiskt.. Hon gör mig lycklig.. Och man måste ta vara på helgerna för att kunna orka med allt under vecko dagarna.. Imorgon börjar jag jobba klockan sju som vanlig, det enda jobiga är att åka hem under luncherna men ska försöka hitta en dagmatte eller något till Scala... 


Men det är skönt att stressa hem på luncherna också så jag får lite motion mot min feta kropp när jag cyklar... Är fruktansvärt fet känner jag.... Och jag funderar på att bli brunett.... Och på vad jag behöver för matta i min garderob... Shit vilka problem haha suck-...

Ovido - Quiz & Flashcards