Corso

Alla inlägg den 15 december 2010

Av corso - 15 december 2010 20:51

Föreningen Hittehund OBS! ROSA PULVER EJ


RÅTTGIFT Det är bekräftat av polisen och


miljöförvaltningen, via en löparförening i


Stockholm, att det rosa pulvret ingår


någon typ av löpning. De lägger ut ett


färgat pulver (mjöl och färgämne) vid


stolpar och soptunnor som löparna ska


springa efter. I morgon skall detta ske på


kungsholmen. Sprid detta så ingen onödig


panik skapas!

Av corso - 15 december 2010 07:51

Försöker förstå hur någon kan lägga ut gift runt i parker och hundrastgårdar för att medvetet förgifta och döda våra djur, våra familjemedlemmar, våra vänner..... Sitter nu och tittar på Scala och skänker en tanke på de som förlorat sina pälsbeklädda vänner senaste veckorna... Om jag skulle komma på personen som gör detta på bar gärning så vet jag att jag skulle fått ett låååångt straff för det jag skulle göra mot den personen då... Djur och barn kan inte försvara sig själva och det gör det hela hemskare.... Ska försöka släppa detta lite nu för jag vill inte gå runt och vara rädd när jag rastar min hund, självklart är jag MYCKET mer uppmärksam men jag tänker inte vara livrädd..



Vad har jag mer att säga såhär på morgonkvisten..? Inte mycket faktiskt, snart dags att dra på sig kläderna och väcka hunden för en morgonpromenad... Ha det underbart i kylan och glöm inte mössan...!! ;)



Ovido - Quiz & Flashcards